Allt fler väljer att engagera sig i Sverigedemokraterna.

Vi har nyligen slagit medlemsrekord och är nu fler än 36 000 medlemmar över hela landet.

Vi är män och kvinnor.
Vi är unga och äldre.
Vi bor i städer och på landsbygden.

Bland oss finns arbetare, företagare, pensionärer, tjänstemän och studenter.

Det som förenar oss är övertygelsen om att Sverige kan bli tryggare, friare och mer sammanhållet än idag.

Vi vill ha ett samhälle där gemenskapen är stark.
Vi vill att människor ska känna sig hemma i sitt eget land.
Vi vill att fler ska kunna leva vanliga svenska liv i trygghet och frihet.

Sedan valet 2022 har vi varit den drivande kraften bakom det paradigmskifte som har påbörjats i svensk politik.

Vi har varit med och genomfört en historiskt låg asylrelaterad invandring.
Vi har drivit fram en tuffare kriminalpolitik.
Vi har arbetat för att stärka svenska hushålls ekonomi.

Men arbetet är långt ifrån färdigt.

Vi vill att Sverige ska vara tryggt.
Vi vill att Sverige ska vara fritt.
Vi vill att Sverige ska vara svenskt.

Vi vill att människor ska kunna känna sig hemma där de bor.
Vi vill att människor ska kunna leva utan grov brottslighet och otrygghet.
Vi vill att skattepengar ska användas där de gör störst nytta.

Därför säger vi nej till dyra klimatsatsningar och omfattande bistånd som kostar mycket men gör liten skillnad.

Vi tycker att Sveriges resurser i första hand ska gå till Sveriges medborgare.

Sverigedemokraterna är partiet som driver på för verklig förändring. Vi vill fortsätta det arbete som har påbörjats och bygga ett tryggare Sverige för framtiden.