Hej Vänner,
Lite information från SD Värnamo!
Årsmötet den 2 februari 2025 beslutades att SD Finnveden delar sig och blir SD Värnamo & SD Gnosjö. Givetvis blir det fördröjningar på det mesta.
Vi tappade hemsidan och vi kom inte åt medlemsregistret så vi har fått avvakta med medlemsutskick.
Nu har i alla fall SD Värnamo fått sin sida och den hittar ni på https://www.sd.se/varnamo/
Vi har lagt upp en Facebooksida som finns på SD Värnamo och ett Instagramkonto som är https://www.instagram.com/sdvarnamo/
Förutom mailkontakter så under dessa tre sociala media kommer vi presentera medlemsmöten och allt som händer i SD Värnamo.
Närmast på agendan är;
Onsdag 26 mars Medlemsmöte i klubblokalen kl. 18
Lördag 29 mars: Marknad på stan kl. 10-14
Ha en bra dag!
Jan Cherek
Ordförande SD Värnamo
När du besöker en webbplats kan den lagra eller hämta information från din webbläsare, mestadels i form av cookies. Det kan vara information om dig, dina preferenser eller din enhet och används oftast för att webbplatsen ska fungera korrekt. Informationen som samlas in om dig brukar inte kunna användas för att identifiera dig som individ, det kan dock ge dig en mer personlig webbupplevelse. Eftersom vi respekterar din integritet kan du välja att inte tillåta vissa typer av cookies.
Du kan även välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på Inställningar.
Läs vår integritetspolicyVälj vilken typ av kakor du vill acceptera. Ditt val kommer att sparas i ett år.
Läs vår integritetspolicyNödvändiga cookies låter dig använda webbplatsen genom att aktivera grundläggande funktioner, såsom sidnavigering och åtkomst till säkra områden på webbplatsen. Webbplatsen fungerar inte korrekt utan dessa cookies.
Cookies för statistik hjälper en webbplatsägare att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla och rapportera in information anonymt.
För att vår webbplats ska prestera så bra som möjligt under ditt besök. Om du nekar de här kakorna kommer viss funktionalitet att försvinna från webbplatsen.
Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.