Studiebesök Skurup brandstation

Under fredagen var SD Skurup och våra samarbetspartier (M, Kd) på ett informativt studiebesök på Skurups brandstation.

Sedan har tidigare har vi beslutat om en storsatsning på uppgradering av brandstationen.

Vi inom SD Skurup anser att trygghetssatsningar är viktiga för vår allas säkerhet och något som är prioriterat.

Ingvar Wennersten (SD) var modig eller (galen) nog att åka upp i korgen med brandman Joakim till höga höjder.

Bild på SD, M, Kd politiker som gjorde studiebesök på Skurups brandstation.