Sillmarknad i Abbekås

Många givande samtal under årets Sillamarknad i Abbekås!

Stort tack till alla kommuninvånare och marknadsbesökare som stannade till vid vår husvagn under helgens marknad!

Det blev som vanligt en fantastisk dag fylld med strålande humör och ett enormt engagemang.

Vi är glada över att så många valde att komma förbi för att diskutera lokalpolitik, ställa frågor och dela med sig av sina idéer för hur vi tillsammans kan göra Skurups kommun ännu bättre. Det stora intresset och de många besöken ger oss massor av värdefull energi och viktiga synpunkter som vi tar med oss direkt in i vårt fortsatta politiska arbete.

Hoppas att vi ses igen nästa år!😊