SD Skurup årsmöte

SD Skurup hade sitt välbesökta årsmöte under söndagen 22/2 i Skivarp.

Årsmötet ledes av Per Gustavsson oppositionsråd från Tomelilla på ett förträffligt sätt.

Nya styrelsen som valdes på mötet kommer att bestå av följande.

Ordförande Ingvar Wennersten

1 Vice ordförande Kenneth Jansson

2 Vice ordförande Arne Nilsson

Ledamöterna Annette Ljung, Barbara Demori, Gert-Åke Persson, Kenneth Svensson, Monica Håkansson, Sven Rahm

Och Suppleanterna Wanda Persson, Roswitha Wennersten, Albin Granelli, Simon Håkansson

Ingvar Wennersten till höger och till vänster Per Gustavsson som var ordförande på vårt årsmöte