25-26 juni var det dags för årets upplaga av Borgeby Fältdagar.
Borgeby Fältdagar i Lomma, är lantbruksmässan i fält och mötesplatsen för alla som har lantbruk som främsta intresse och sysselsättning. Totalt var det 16 100 besökare under de två dagarna.
För andra året i rad var Sverigedemokraterna Skåne på plats och aktiva från flera olika kommunföreningar ställde upp.
Vi bjöd på kaffe, popcorn och Sveriges bästa politik. Lantbrukarna har inte glömt vilket parti det är som sett till att dieselpriserna nu är lägre än på många år. Naturligtvis var även SD-Skånebutiken med och det var ett stort intresse från besökarna för all vår snygga merch.
Tack Borgeby Fältdagar och vi ses igen nästa år!
När du besöker en webbplats kan den lagra eller hämta information från din webbläsare, mestadels i form av cookies. Det kan vara information om dig, dina preferenser eller din enhet och används oftast för att webbplatsen ska fungera korrekt. Informationen som samlas in om dig brukar inte kunna användas för att identifiera dig som individ, det kan dock ge dig en mer personlig webbupplevelse. Eftersom vi respekterar din integritet kan du välja att inte tillåta vissa typer av cookies.
Du kan även välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på Inställningar.
Läs vår integritetspolicyVälj vilken typ av kakor du vill acceptera. Ditt val kommer att sparas i ett år.
Läs vår integritetspolicyNödvändiga cookies låter dig använda webbplatsen genom att aktivera grundläggande funktioner, såsom sidnavigering och åtkomst till säkra områden på webbplatsen. Webbplatsen fungerar inte korrekt utan dessa cookies.
Cookies för statistik hjälper en webbplatsägare att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla och rapportera in information anonymt.
För att vår webbplats ska prestera så bra som möjligt under ditt besök. Om du nekar de här kakorna kommer viss funktionalitet att försvinna från webbplatsen.
Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.