I helgen träffades ett stort antal Sverigedemokrater i Gävle då SD Gävle stod som värdar för vårens kommunalråds träff. Under helgen hölls en hel del spännande och intressanta föreläsning om olika områden.
Några av dessa handlade om AI, Blykalla och deras SMR, Svenskt Näringsliv, Tryggare Sverige men även mer lokalt som hantering av översvämningar efter skyfallet i Gävle samt utmaningar och möjligheter för företaget Gävle Energi.
Det blev även ett besök på Gävle slott där vi fick en guidad tur och möjligheten att träffa Gävleborgs Landshövding och ett trevligt och intressant besök på Gävle Järnvägsmuseum.
Sedan inte att förglömma alla de trevliga partikamrater man träffar en sådan här helg!
Stort tack till SD Gävle för en riktigt bra och trevlig arrangerad helg!
När du besöker en webbplats kan den lagra eller hämta information från din webbläsare, mestadels i form av cookies. Det kan vara information om dig, dina preferenser eller din enhet och används oftast för att webbplatsen ska fungera korrekt. Informationen som samlas in om dig brukar inte kunna användas för att identifiera dig som individ, det kan dock ge dig en mer personlig webbupplevelse. Eftersom vi respekterar din integritet kan du välja att inte tillåta vissa typer av cookies.
Du kan även välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på Inställningar.
Läs vår integritetspolicyVälj vilken typ av kakor du vill acceptera. Ditt val kommer att sparas i ett år.
Läs vår integritetspolicyNödvändiga cookies låter dig använda webbplatsen genom att aktivera grundläggande funktioner, såsom sidnavigering och åtkomst till säkra områden på webbplatsen. Webbplatsen fungerar inte korrekt utan dessa cookies.
Cookies för statistik hjälper en webbplatsägare att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla och rapportera in information anonymt.
För att vår webbplats ska prestera så bra som möjligt under ditt besök. Om du nekar de här kakorna kommer viss funktionalitet att försvinna från webbplatsen.
Cookies för marknadsföring används för att spåra besökare på webbplatser. Avsikten är att visa annonser som är relevanta och engagerande för enskilda användare, och därmed mer värdefull för utgivare och tredjepartsannonsörer.